Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ 9-4-2017

Την Κυριακή 9 Απριλίου 2017, πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη ημερήσια εκδρομή του συλλόγου μας στην Ερμιονίδα.

Αναχωρήσαμε στις 08.00 από τον Ι.Ν. Ζωοδόχου Πηγής και μετά την καθιερωμένη στάση μας στον ισθμό της Κορίνθου πήραμε το «εσωτερικό» δρομολόγιο με κατεύθυνση την Ερμιόνη.

Διερχόμενοι την περιοχή της Επιδαύρου κάναμε αναφορά στην ιστορική αυτή πόλη της Αργολίδας με το περίφημο Ασκληπιείο της, που αποτελούσε το σημαντικότερο θεραπευτήριο της αρχαίας Ελλάδος, αλλά και το ωραιότερο, καλύτερα διατηρημένο και ενεργό και σήμερα αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, χωρητικότητας 13.000 θεατών.

Συνεχίσαμε και φθάσαμε στην ονομαστή Ι.Μ. Αγίων Αναργύρων, μεταξύ Κρανιδίου και Ερμιόνης. Η ιστορία αρχίζει περί τον 11ο αιώνα μ.Χ. αλλά στοιχεία υπάρχουν και μαρτυρούν πιθανή χρονολογία ανέγερσης το 1340 μ.Χ. και κτήτορα τον Ιωάννη ΣΤ΄ Καντακουζηνό.

Εκεί θαυμάσαμε το τέμπλο αλλά κυρίως την ιδιαιτερότητα του τρισυπόστατου του ναού με τους Αγίους Αναργύρους, την Κοίμηση και τον Ιωάννη τον Βαπτιστή. Λέγεται ότι η μονή είναι κτισμένη πάνω σε παλιό Ασκληπιείο, υπάρχουν δε δύο πηγάδια με θεραπευτικό νερό.

Ακολούθως φθάσαμε στην πόλη της Ερμιόνης όπου μετά από σύντομη βόλτα απολαύσαμε τους θαλασσινούς μεζέδες σε ταβέρνα δίπλα στο κύμα.

Μετά την γαστριμαργική απόλαυση επισκεφτήκαμε το χωριό Δίδυμα, όπου υπάρχουν δύο άγνωστοι στους πολλούς γεωλογικοί σχηματισμοί, οι περίφημες Δολίνες, κατακρημνίσεις σαν τεράστια πηγάδια. Κατεβήκαμε στη μία όπου υπάρχουν μέσα στους βράχους δύο μικρές εκκλησίες του Αγίου Γεωργίου και της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος. Πραγματικά απίστευτο θέαμα και θαύμα της φύσης.

Στη συνέχεια εντός του χωριού, επισκεφτήκαμε το λαογραφικό μουσείο, δεχθήκαμε τα κεράσματα και την περιποίηση του Δ.Σ και μετά ένα καφέ στην πλατεία πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

Ήταν μια ακόμη ιδιαίτερη ημερήσια εκδρομή από αυτές που διοργανώνει ο σύλλογός μας, που είναι μοναδικές και ευχάριστες σε όσους τις προτιμούν.